Ekoenergia - jak być przyjaznym dla środowiska?

4 marca 2008, 14:03

Łatwo jest teoretyzować

Ale trudniej jest wcielać teorię w życie.

Napisałem tu kiedyś listę metod na obniżanie zużycia prądu. A w zeszłym tygodniu dostałem rachunek za prąd na 200 PLN.

To dużo, biorąc pod uwagę, że mieszkamy z narzeczoną w małym, jednopokojowym mieszkaniu. Ogrzewanie mamy z miejskiej sieci ciepłowniczej. Ciepłą wodę użytkową też. Tylko kuchenka jest elektryczna. No i oczywiście całe oświetlenie. ;)

W sumie byłem trochę zaskoczony tak wysokim rachunkiem. Mam kilka małych grzeszków na sumieniu, np. nie chce mi się wyłączać światła i ignoruję konieczność wyłączania komputera w nocy gdy coś mi się ściąga.

Będzie trzeba nad sobą popracować. Szkoda pieniędzy... :)

0 komentarzy:

Krzysztof Lis pisze...

Czy naprawdę nikt nie ma nic do powiedzenia na temat tego tekstu? :)

Prześlij komentarz