Ekoenergia - jak być przyjaznym dla środowiska?

14 kwietnia 2007, 11:48

Sadzonki wierzby energetycznej

Z zeszłorocznych targów Poleko przywiozłem 4 sadzonki wierzby energetycznej. Ponieważ targi odbywają się jesienią a sadzonki wysadza się wiosną, przez ten czas przeleżały sobie spokojnie w lodówce. Prawie o nich zupełnie zapomniałem. Dziś korzystając z wolnej chwili i pięknej pogody wyciągnąłem doniczki, ziemię do kwiatków i je posadziłem.


Tak to dziś wygląda. Nie spodziewam się, że wszystkie się przyjmą, obawiam się, że źle je przechowywałem i że jest już za późno na ich wysadzenie. Chciałbym jednak, żeby z połowa mi zaczęła rosnąć i żeby coś z tego udało się rozpocząć.

Na przykład jakąś małą hodowlę za kilka lat. :] Wierzba energetyczna i inne uprawy energetyczne to najprostszy sposób na magazynowanie i wykorzystywanie energii słonecznej.

1 komentarzy:

Zielony Prąd pisze...

A w jaki sposób się z takich rzeczy pobiera prąd?

Prześlij komentarz