Ekoenergia - jak być przyjaznym dla środowiska?

23 października 2008, 10:23

Inteligentne termostaty zamontowane

W poprzednim wpisie pisałem, że zamówiłem inteligentne termostaty. Wczoraj żona odebrała mi je z poczty.

Działają na dwie baterie R6 (AA). Miałem niewielkie kłopoty z montażem i uruchomieniem, bo instrukcja jest po niemiecku a ja uczyłem się tego języka tylko przez 8 lat. ;)

Zdjęcie przedstawia termostat w pokoju. Na razie zamontowałem tylko jeden, bo nie miałem w domu więcej baterii. ;)

3 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a czy mogę zapytać jaki to grzejnik na zdjeciu jest widoczny

Krzysztof Lis pisze...

A nawet nie wiem... Już nie mieszkam w tamtym mieszkaniu, więc nawet nie mam jak tego sprawdzić...

dj wesele Siemianowice Śląskie pisze...

moze i jak ta kzrobie?

Prześlij komentarz